Evenementenhulp

EHBO Gouda levert EHBO en medische zorg bij kleine en grote evenementen in Gouda en omgeving en is graag partner voor de hulpverlening op uw evenement.

EHBO Gouda onderschrijft de veldnorm evenementenzorg

Evenementenhulp

EHBO bij evenementen

Organiseert u een evenement op een of meerdere locaties in Gouda en omgeving waarbij de hulpverlening goed geregeld moet zijn? Maak dan gebruik van de diensten van EHBO Gouda.

Bij een sportevenement, een popfestival, een braderie of uw theaterspektakel zijn veel mensen op de been.

Tijdens dergelijke evenementen is vaak behoefte aan deskundige begeleiding in de vorm van EHBO-vrijwilligers. Zij zijn opgeleid om een verstuikte enkel te voorzien van een drukverband en weten precies wat ze wel en niet moeten doen als iemand gewond raakt of onwel wordt.

Ook bij Spotletsels, schaafwonden en botbreuken, maar ook bij oververhitting en het gebruik van alcohol of drugs weten onze EHBO-ers een slachtoffer op de juiste wijze te behandelen.

Wij hebben de beschikking over materiaal dat is afgestemd op uw evenement zoals een brancard, EHBO-tent en verbandmiddelen tevens beschikken wij over eigen portofoonnetwerk.

Vrijwillig en toch professioneel. Denk bijvoorbeeld aan het de vele evenementen waarbij we zijn ingezet, zoals de evenementen in het kader van Gouda 750, het Gouds Gelukfestival en andere evenementen op GoudAsfalt. Ook bij vele sportevenementen staan onze EHBO-ers paraat, of het nu gaat om voetbal, atletiek, wielerwedstrijden of een zwemevenement op de deskundigheid van EHBO-Gouda kunt u rekenen.

EHBO-Gouda heeft de veldnorm evenementenzorg onderschreven.

De Veldnorm Evenementenzorg is een set aan afspraken die duidelijkheid verschaft over kwaliteit, verantwoordelijkheden, bevoegdheden en patiëntveiligheid rondom de zorg op evenementen door eerstehulpverleners, zorgprofessionals en zorgorganisaties.

Bij alle evenementen kan het evenemententeam van EHBO-Gouda ingezet worden om in geval van nood snel en deskundig hulp te bieden. Soms wordt deze vorm van hulpverlening zelfs verplicht gesteld in uw evenementenvergunning de vergunningverlener (veelal de gemeente) of de Ghor kan u hier nader over informeren.

Aanvragen en Informatie:
Mocht u iets gaan organiseren waarbij u onze EHBO-ers in zou willen schakelen, of heeft u een vraag over deze vorm van hulpverlening, stuur dan een mail naar hulpverlening@ehbo-gouda.nl achter te laten. Wij nemen dan spoedig contact met u op.

Coördinatoren EHBO:

Coördinator evenementen
Ruud Straver

Anneke de jong

Voordelen van samenwerking met EHBO Gouda:

• Wij nemen uw zorg volledig uit handen.
  • EHBO Gouda is een vrijwilligersorganisatie zonder winstoogmerk.
  • Wij hebben jarenlange en uitgebreide ervaring.
  • Voor elk evenement beschikken wij over de juiste middelen
  • Onze ervaren en goed getrainde vrijwilligers en onze gestandaardiseerde aanpak staan garant voor een professionele aanpak.
  • Van sportwedstrijd tot concert, van antiekmarkt tot vliegshow: EHBO Gouda levert maatwerk.

Organiseert u een evenement op één of meerdere locaties in Gouda en omgeving waarbij de hulpverlening goed geregeld moet zijn? Zodanig dat u niet voor vervelende verrassingen komt te staan? Wilt u volledig ont-zorgt worden, zodat u zich met een gerust hart kunt focussen op het event? Maak dan gebruik van de diensten van EHBO Gouda.

Data cursus "Evenementenhulp"

Er zijn helaas (nog) geen cursus data beschikbaar.