EHBO Gouda onderschrijft de veldnorm evenementenzorg.

EHBO Gouda levert EHBO en medische zorg bij kleine en grote evenementen in Gouda en omgeving en is graag partner voor de hulpverlening op uw evenement.

Organiseert u een evenement op één of meerdere locaties in Gouda en omgeving waarbij de hulpverlening goed geregeld moet zijn? Zodanig dat u niet voor vervelende verrassingen komt te staan? Wilt u volledig ont-zorgt worden, zodat u zich met een gerust hart kunt focussen op het event? Maak dan gebruik van de diensten van EHBO Gouda.

EHBO Gouda onderschrijft de veldnorm evenementenzorg.

Voordelen van samenwerking met EHBO Gouda:

• Wij nemen graag de organisatie, afstemming en planning volledig uit handen.
  • EHBO Gouda is een vrijwilligersorganisatie zonder winstoogmerk.
  • Wij hebben jarenlange en uitgebreide ervaring.
  • Onze ervaren en goed getrainde vrijwilligers en onze gestandaardiseerde aanpak staan garant voor een professionele aanpak.
  • Van sportwedstrijd tot concert, van antiekmarkt tot vliegshow: EHBO Gouda levert maatwerk. Voor iedere situatie beschikken wij over de juiste middelen.

Organiseer je een evenement of festival?

En wil je gebruik maken onze hulpverlening? Neem dan contact op met EHBO Gouda en vraag naar onze voorwaarden.

hulpverlening@ehbo-gouda.nl